Inet.sk

01. 01. 2025 o 19:45

Ilustračný obrázok

Nefunguje odosielanie e-mailov

Tento návod popisuje situácie, kedy Váš program neodosiela e-maily a vracia napríklad pri pokuse o odoslanie chybu. Ak sa adresátom nedoručujú e-maily, ktoré ste úspešne odoslali, prosím, pozrite si tento návod.

Ak Vám poštový program vypisuje hocijakú chybu, toto sú možné dôvody:

  • Váš poskytovateľ internetu zablokoval komunikáciu na štandardných portoch
  • Nachádzate sa v zahraničí a krajina, kde sa práve nachádzate, nie je medzi povolenými krajinami v GeoIP ochrane
  • IP adresa z ktorej komunikujete nie je priradená v našej GeoIP databáze k povolenej krajine

Najprv môžete skúsiť používať zabezpečené pripojenie k SMTP serveru (pomocou SSL). Servery a porty nájdete v našej sekcii Pomoc. Ak Vám toto riešenie nepomôže, treba sa obrátiť na Vášho poskytovateľa internetu.

V druhom prípade sa prihláste do nášho Admin Panelu, prejdite na svojej doméne do sekcie Email a pri konkrétnom konte kliknite na tlačítko GeoIP Nastavenie. Zobrazia sa Vám dva stĺpce. Prvý stĺpec obsahuje povolené krajiny a ten druhý ostatné krajiny, ktoré nie sú povolené pre komunikáciu so serverom. Ak sa medzi povolenými krajinami nenachádza krajina, kde sa práve nachádzate, pridajte ju tam. Stačí kliknúť na predmetnú krajinu v druhom stĺpci a ona sa automaticky presunie do stĺpca s povolenými krajinami. Zmenu potvrďte kliknutím na tlačítko Pridať.

GeoIP ochrana e-mailového konta

Tak isto môžete túto výnimku potvrdiť aj cez e-mail, ktorý sme Vám poslali v momente, keď ste sa snažili poslať e-mail zo zakázanej krajiny. Alebo dočasne používajte náš Webmail, kým sa nevrátite naspäť domov alebo do svojej kancelárie. Dočasne povolené krajiny odporúčame po čase odstrániť, zvýšite si tak bezpečnosť svojich e-mailových kont.

Ak vám nefunguje odosielanie e-mailov cez Webmail, musíte si nastaviť identitu (profil). Kliknete vpravo hore na Osobné nastavenia a potom Identity. Následne kliknete na prednastavenú identitu a upravte emailovú adresu do správneho tvaru. Zmeny uložte a už by Vám to malo ísť.

Nastavenie identity v Roundcube

Ak nepomohlo nič z vyššie uvedeného, kontaktujte nás, určite Vám pomôžeme.

Kategórie:  E-mail

Tagy:  Admin Panel,  Geo IP ochrana,  Outlook,  Roundcube,  SMTP,  Thunderbird,  Webmail

Sme tu
pre vás

Ak ste nenašli informácie, ktoré ste hľadali, alebo potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať, radi vám pomôžeme. Odporúčame vám tiež navštíviť náš Blog alebo sekciu Pomoc, kde nájdete množstvo užitočných článkov a odpovedí na často kladené otázky.

Kontaktujte nás