Správa užívateľov
Pri vytváraní databázy ste vytvorili hlavného užívateľa, avšak veľakrát potrebujete aj ďalších užívateľov, ktorí majú napríklad obmedzený prístup k danej databáze. Užívateľov môžete kedykoľvek pridať alebo vymazať. K ich správe sa dostanete tak, že kliknete na tlačítko Užívatelia pri konkrétnej databáze v prehľade databáz na danej doméne. Zobrazí sa Vám zoznam dostupných užívateľov s niekoľkými možnosťami pre ich správu.
Keď kliknete na tlačítko Nový užívateľ, zobrazí sa Vám príslušný formulár. V ňom treba zadať prihlasovacie meno (užívateľ), heslo a vybrať požadované práva. Ak chcete aby mal nový užívateľ plné práva, treba zvoliť v poli Práva možnosť ALL. V opačnom prípade bude mať obmedzený prístup a bude môcť vykonávať iba to, čo mu teraz dovolíte. Samozrejme neskôr mu môžete práva zmeniť. Formulár pre vytvorenie nového užívateľa potvrdíte kliknutím na tlačítko Ulož.
K zmene práv sa dostanete tak, že kliknete na tlačítko Zmena práv pri konkrétnom užívateľovi. Zobrazí sa Vám podobný formulár ako je ten, ktorý slúži na vytvorenie nového užívateľa. V tomto však chýba časť, kde zadávate prihlasovacie údaje, inak sú totožné. Pre plný prístup zvolíte v poli Práva možnosť ALL, pre obmedzený prístup si zvolíte len to čo potrebujete. Zmenu potvrdíte kliknutím na tlačítko Ulož.
Ak chcete užívateľovi zmeniť heslo, kliknite na tlačítko Zmeniť heslo a v zobrazenom formulári zadajte nové heslo. Zmenu následne potvrďte kliknutím na tlačítko Zmeniť heslo.
Ak chcete užívateľa vymazať, kliknite pri ňom na tlačítko Zmazať. Zobrazí sa Vám nový dialóg, kde opäť kliknite na tlačítko Zmazať. To je všetko.
Ak sa chcete dostať späť na prehľad dostupných databáz na danej doméne, kliknite v prehľade užívateľov na tlačítko Späť (vľavo hore pod čiernym nadpisom Databázy).
Každá databáza môže mať neobmedzené množstvo užívateľov.
Zmazanie databázy
Ak už databázu z akéhokoľvek dôvodu nepotrebujete, kliknite na tlačítko Zmazať pri konkrétnej databáze v prehľade databáz na danej doméne. Zobrazí sa Vám modal okno (dialóg), kde stačí samotné vymazanie databázy potvrdiť kliknutím na tlačítko Zmazať. Ak si vymazanie databázy neželáte, kliknite na tlačítko Zavrieť a databáza sa nevymaže.
Zmena domény
Niekedy nastane situácia, že databázu vytvoríte pod jednou doménu, ale časom samotný projekt na doméne zanikne, pričom samotnú databázu si želáte zachovať. Ak máte u nás viacero domén s webhostingom, tak riešenie je jednoduché. Databázu môžete presunúť pod inú doménu a tak ju zachovať. Potom môžete nepotrebnú doménu alebo hosting zmazať. Zmenu domény vykonáte cez tlačítko Zmeniť doménu pri konkrétnej databáze v prehľade databáz na danej doméne. Zobrazí sa Vám jednoduchý formulár, kde si vyberiete novú doménu zo zoznamu vhodných domén a následne túto zmenu potvrdíte kliknutím na tlačítko Ulož.
Zmena poznámky
Keď ste databázu vytvárali, mohli ste k nej zadať poznámku, ktorá môže slúžiť napríklad ako taký jednoduchý popis na čo databáza je. Niekedy sa databázy rozrastú alebo zmenia účel, takže si túto poznámku môžete kedykoľvek zmeniť alebo pridať, ak ste ju pri vytváraní nezadali. Túto akciu môžete vykonať po kliknutí na tlačítko Zmeniť poznámku pri konkrétnej databáze v prehľade databáz na danej doméne. Zobrazí sa Vám jednoduchý formulár, kde stačí zadať poznámku a následne ho potvrdíte kliknutím na tlačítko Ulož.